Sunday, July 3, 2011

cinta berputik kembali

assalam...halu3...

ups...tajuk entry ni may be bakal cetuskan kontroversi..ahaks...bukan cinta apa..cinta kpd bola sepak...coz aku baru ja lepas tengok match msia vs chiness taipei..bukan apa..lama gak ar tak layan bola sepak secara serius..why??entahlahh...FIFA 2010 lepas pon cam suam2 kuku ja aku nengok nye...seingat aku,paling last aku obses ngan soccer ni time FIFA 2006..hurmm..sanggup turun padang yg terletak berdepan ngan kolej lelaki pagi2 buta..hilang malu tak taw kat mana..kena gigit nyamok pon tak terasa oo..semata-mata nak tgk final live jerman vs itali time 2..tgk kat screen besar..dorang pasang guna LCD...pergh...memang best..

okay2..tinggal kenangan lalu..meyh aku nak story pasal game td msia vs taipei..not bad lahh...coz dah agak lama tak tgk pasukan msia main yg bagi aku agak smooth..yg spoil nya,goal keeper..aku mati2 ingat khairul fahmi yg turun..tup3 orang lain..apa ke nama dia..shaideen(upss...sorry kalo salah)ishh..tak puas ati tol la tgk cara dia tangkap bola(macam la aku pandai sgt..hehehe)tp seb bek la menang gak..secara aggreagate lahh coz msia score 2goal kat tempat lawan...so,consider menang..tp match td taipei menang 3-2...walaubagaimanapon,aku sangat kagum ngan gol pembukaan aidil tadi..perhgg..sipi2 ja, kena palang siap..terbaik lahh...yg lagi 1gol aku tak tgk..hehehe~~~

btw,tahniah kpd team msia..hope jgn nak kerek sgt lepas ni..perjalanan masih jauh..(eececece..mcm pengurus team plak lagaknya)apa2 pon,good luck next match lawan singapura...

go..harimau malaya go..yeah!!!!!


No comments:

Post a Comment