Tuesday, November 22, 2011

harimau muda baham garuda

assalam and halu3!!!!(mode excited)

well,tgk tajuk entry pon dah bley agak benda apa aku nak story kan..of cos la pasal kemenangan Harimau Muda ke atas Garuda Muda(muda ke???haha~~~) semalam pada 21.11.2011..walaupon kemenangan tipis,penalti 4-3..tapi still MENANG!!!!may be ada sesetengah jejaka akan b'ckp "alah,pompuan ni kalau tgk bola..bukan taw apa pon..just nak tgk player je..yg hensem2...kalau negara zimbabwe(knp negara ni???ntoh le..haha~~)masuk FIFA skali pon,ada player hensem,of cos girl2 akan sokong..."biarr arr...janji kitorang suka tgk..tak kesah ar tak paham pasal corner kick ke,foul ke,outside ke..yang penting,kitorang suka tgk..kan3!!!

berbalik kepada tajuk entry aku,harimau muda baham garuda,of cos nak wish congratulation kat team harimau muda..walaupon dorang xterbaca entry aku ni..takpa..yg penting korang memang the best..mesti ramai yang hangin ngan fakri coz tak lepas sepakan panalti but bagi aku,takley nak salah kan dia 100%(walaupon aku hangin gak smlm..ngee~~~)ye lah..mesti dorang dah penat gila..main dekat 2jam kowt..kalo mesin pon dah berasap weyh...tp salute kat captain(badrol bakhtiar) penyelamat sepakan last..and of cos a big applause kat apex(fahmi)..wa tabik spring sama lu bro...biar lah kontroversi sepanas mana lu involve..kat pintu gol 2,lu memang terbaik...haha~~

thats all lah for this entry...(sakit tekak jerit semalam masih terasa)adoaii...harimau muda dapat emas,penyokong2 dapat apa????KEPUASAN lah u olls...kan3..yang paling aku suka tgk muka2 penyokong indon yg frust..muahaha(gelak jahat!!!)padan muka..tu lah,kurang ajor sgt..len kali,jgn la dengki sgt..relax ar,game je pon..bukan perang saudara ka apa...please lah hormat kalo negara lain tgh nyanyi national song...kalo orang len bley hormat korang nya negara,why not korang buat benda yg sama...ye tak??

btw,pak belang pasti mengaum,garuda hanyalah mitos semata...

da...adios!!!wassalam...

No comments:

Post a Comment