Saturday, January 8, 2011

curang??

halu3..napa title entry curang???hehehe~~~ups..jgn salah anggap k..bukan masalah percintaan..actually 2hari lepas,aku sudah mula curang menonton drama korea...sorry drama jepun..bukan berniat,tapi stok drama jepon dah abes..perlu mencari stok2 baru..mesti ada yg rasa aku sengal..bley plak cam 2 kata curang..haha~~ntah..tp aku baru ja start tgk..may be ramai taw tajuk drama korea ni you're beautiful...cita pasal kembar seiras laki and pompuan..yg adik pompuan menyamar jd abang dia..gantikan abg dia masuk 1 group nama ANJELL..dorang ni trio group ar..vokalis,drummer n bass..niat dorang masuk group tekenal ni coz nk cari parent dorang yg dorang tak pernah kenal dr kecik..pas 2 start la cita cinta bersegi-segi..ye la 1pompuan 3lelaki..walaupon aku tak brapa suka love story tapi not bad la cita ni coz tak la tangkap leleh sgt..ada gak klakar dia..and yg plg aku suka persahabatan dorang...yes,aku sgt suka cita yg bkaitan persahabatan..hohohho~~~tp malangnya...bley plak aku save tak cukup episod..miss episod last plak 2..dush3...sakit gila ati..dh syok3 menyengkang mata tgk smpai episod 15,then tak de final episod.huh!!!!dah la crita korea bukan nya sekejap macam crita jepon..kalo crita jepon,1episod jrg ar sampai 2jam..melainkan special edition..ni crita korea,plg kejap pon sejam..penat aku tgk..seb baik jalan crita dia okay..2 yg bley stay 2hari berturut-turut..skrg dalam usaha mencari final episod dr kwn2 aku yg sememangnya gila tgk crita korea...may be ada yg anggap aku ni tak da keja lain ke..homework ke,asgmnt ke..ala,bru awal sem,relax ar de...hehehee~~g 1,aku suka lagu2 dlm drama ni..best3..ala,sp yg slalu layan cita korea mesti taw punya la cita ni..aku ni ja ketinggalan zaman...walaupon korang bley google image cita ni,aku nk gak attach dlm blog aku..penyeri la kunun..hahaa~~~


No comments:

Post a Comment