Friday, March 23, 2012

final decision

assalam..halu3 everybody...

ke'busy'an bekerja memang sebab yang pasti aku tak update blog ni..penat sgt2...nak usha blog2 lain pon tak sempat..tapi tak pa,ke'busy'an ini bakal berakhir??apa maksud aku??maksud aku,aku akan kembali ke penang and berehat jap..may be ada sesetengah yang akan kata apesal tak cari kerja terus..hurm..biar lah orang nak cakap apa...perjalanan hidup aku,biar lah aku tentukan selain apa yang dah tertulis oleh Yang Maha Mengetahui..i'm just tired..need to rest a bit..may be 1@2 month is enough..after that i'll search a job for my future..just for a mean time,i wanna a rest...

actually ada offer sambung part time kat UIA ni lagi..tapi..after i make comparison pro&con...i think,better for to reject that offer..why??may be aku rasa lebih baik balik kowt..that my final decision..no one can change it except Him...

so,i need to enjoy my life at UIA because just more or least 2weeks to go..i will miss this place..i learn many thing here... huhuhu~~

fyi,aku plan balik penang 7april..but aku merancang,Allah merancang dan sesungguhnya perancangan Dia yang lebih sempurna..pray for the best..aaminn..

w'salam..adios

No comments:

Post a Comment