Saturday, April 14, 2012

rest mode

assalam..halu..

lebih kurang 10 hari dah aku balik umah..balik untuk berehat..alah,baru 10hari,bukan 10bulan..kann..tu pon dah ramai kecoh2 napa tak cari keja cepat2..bley tolong parent..haloo!!ingat aku ni saja2 dok umah goyang kaki(emo plak..hehe~~~)relax2 arr...bagi la aku nak tarik nafas sebulan dua ni...mesin pon kena rest gak,inikan manusia(cliche tak ayat?haha~~~)ala..aku bukan tak cari,just belom ada rezeki..lagi pon,baru 10hari beb..aku pon bukan jenis suka dok relax lama2..ni pon balik berehat coz dari lepas grad ari tu,tak sempat nak menikmati erti 'GRAD'..paham!!!huhuhu~~~

biar la orang sebelah umah,makcik pakcik,sedara mara aku nak cakap apa pon..yg penting,sy nak berehat..kalau rasa sy menggangu hidup angpa2,silalah carikan saya keja..kann...at least membantu la jugak..dari m'stress kan sy dengan soalan2 yg sy tak ada jawapan tu..okay??

ala,kat sini ja berani kata bebagai..kalau ada yg tanya,aku yg lemah lembut lagi sopan santun ni akan jawab "takda rezeki lagi sambil tersenyum kelat manis"(gila hipokrit)well,thats life...tipu la kalau tak penah menipu..kann...hahaha~~~

apa2 pon,untuk tempoh beberapa ari ni,aku bahagia sangat..bangun,makan,tgk t.v,tidoq..ang pa bley???hahahaa~~~tapi aku dapat merasakan kebahagiaan ini hanya sebentar...huhuhu~~~takpa la..oleh yg demikian,aku kena enjoy detik2 bebahgia ini..kannn...

tu ja aku nak kungsi wat masa dan detik ini..crita2 merapu bakal menyusul..mode mencari idea(poyo ja..haha~~)

k la..adios minnasan...

wassalam

No comments:

Post a Comment