Friday, August 24, 2012

aku,mereka dan sesuatu...

setelah beberapa bulan meninggalkan zaman study,teringat-ingat plak...betapa bestnya zaman study...bkn nak kata keje tak best(memang tak best..hehee~~~) tp just teringat lahh...hmm..so,entry kali ni aku juz nak mengimbau kenangan lalu..aku memg suka mengimbau kenangan2 lalu..kenangan yg mengajar aku menjadi seorang yg bley berdikari,memahami erti pergaulan dan juga  teamwork..may be nampak cam sentimental je ayat aku kan..buhsan jerk..tp,terus terang aku ckp,aku sgt bertuah dan bersyukur kenal mereka2 ni dan terlibat dengan society..aku ni bukannya jenis yg suka aktif dlm society..tp entah la..juz layankan picture2 kat bawah ni and aku akan elaborate skit2..ok..check it out!!
nampak tak tag sebesar-besar tu...yes..dats my beloved U...4tahun menimba ilmu disana

jalan2 di Mines.....naik Cruise..best sgt!!!

jgn jeles,bergambar dgn foreigner okay!!!hehehe~~~

program Baktisiswa kat Sabah....wonderful experience....serius!!!

Sempat singgah di Masjid UMS...posing itu penting....

Jom picnic!!!!!Pulau Manukan,here we come....

My 'Boss' convocation day...mine???will be soon on october 2012

Team memasak....jgn tak percaya...ehehee....

Napa tak percaya???tembam2 aku pon main basketball okay...korang ade???hehehe

time keje part time as 'ustazah' kat tabika tahfiz...trip to Zoo taiping

Team Building@Port Dickson

Peace yawww....

Jalan2 cari makan@ Melaka

Cam tak percaya menu ni aku masak....Teamwork itu penting(deco2 tu I buat okay...blaja kat Youtube kowt...hehehe)

dapat no.2 okay utk pertandingan memasak..hoho~~

My crazy rumet 2007

Volunteer@Zoo Negara

Practikal@PNB 2010

Baru nampak international..ada bukti okay.....hehe

so,ni je lahh beberapa picture yang aku nak kongsi..actually,banyak lagi picture..tapi takpelahh...tapi kannn,bila kadang2 usha2 balik...sedih plak...rindu betul zaman2 ni...tapi bersyukur sgt2 coz bley kenal dgn dorang ni...sgt happening..Thank Allah...by the way..miss u all a lot...sumpah tak tipu!!

p/s:actually,nak update citer pasal keje..tapi,tak gamak plak...hahaha~~~nak update cerpen merapu aku,tak da idea lagi...so,dis the latest post..hope bley continue update blog yg semakin uzur ni...huhuhu~~~~

1 comment:

  1. weedaaaaa!!!!!!tiera pown rindu zaman belajar.ada gak wt entry psl zaman blaja dolu dolu..hikhik

    ReplyDelete