Saturday, November 27, 2010

addicted ngan drama jepon

kegilaan aku terhadap drama jepon bermula ngan crita buzzer beat..aku yg tak pernah2 stay up mlm utk study,aku bley plak stay up tgk drama jepon..adola..dah la time dekat final ari 2..aku hanya mampu berdoa result aku tak teruk sgt..hehehe~~~lepas layan crita buzzer beat..aku layan crita gokusen..crita ni pasal guru and student sekolah menengah..tp,student class bermasalah...crita ni ada byk siri...aku layan dari gokusen 1,2,3 and baru2 ni aku layan gokusen the movie..may be bagi sesetengah org,dorang rasa crita ni biasa2 ja..and jalan crita dia lebih kurang dr gokusen 1,2,3 and gokusen the movie...tp,bg aku..aku still tak puas tgk..aku dok ulang episod2 yg aku rasa best..hehhe~~~gila??memg aku ngah gila ngan drama jepon...ala..aku bkn nk kondem drama melayu..tp..dah kenyataan..at least..drama jepon ni ada logik nya..tp bkn bab2 berlawan..scene lawan2 memg la tipu.hoho~~.kdg2 cam tgk crita ultraman ja..haha~~logiknya crita jepon dr crita melayu kalo bab2 lepas habis belajar..crita jepon tak la mcm crita melayu..habis belajar,terus senang2 dapat kerja..kerja plak kat pejabat hebat2..pas tu,bkn nya kerja biasa2..kerja pengurus terus..sgt la tak logik..huhuhu~~yg aku tgk dlm crita gokusen ni,student2 dia ada yg lpas study dpt kerja kat bengkel,jd tukang kayu,cikgu..so,tak la obvious sgt nampak dorang ni senang2 dpt kerja walaupon anak org kaya...hurm..ntah la..juz my opinion...kalo ada korang tanya antara gokusen 1,2,3,and gokusen the movie mana yg paling best...aku rank kan cm ni....
  1. gokusen 2
  2. gokusen 1
  3. gokusen the movie
  4. gokusen 3
kenapa???daripada apa yg aku tgk la..aku suka gokusen 2 lagi..student dia lebih bermasalah..i like!!!hehehe~~~kat bawah ni picture2 dr drama ni...kalo nak detail pasal drama ni..spt biasa..pak cik google sentiasa akan membantu anda..ahaks...I tak rajin nk ulas byk2..hehehe~~~




 GOKUSEN1

 GOKUSEN2

GOKUSEN3 

GOKUSEN THE MOVIE

p/s:ntah sampai bila kegilaan aku ni berakhir..hahaha~~~

No comments:

Post a Comment