Sunday, February 13, 2011

WaWa Splash Tragedies

salam..halu3...entry ni aku nak story tragedi keramat sepanjang outing aku and my frenz to The Mines last saturday(12feb)..

firstly,tragedi salah masuk simpang..dengan slumbernya,k.mun selaku driver kitorang meng"U-turn" masuk balik simpang ke the mines..nak explain tak reti..tapi yg pastinya..jgn tiru ye anak2 sekalian..hehehe~~~ada la mata2 yg memandang..dan aku taw benar dialog dorang..aku imagine je la..dorang ckp cam ni:"oooo...patutla..driver perempuan"(stereotype Ok!!!)nak buat camna..dah tersalah masuk..tapi,seb baik takda bapak polisi..so,selamat la dgn 1st targedi...

secondly,tragedi nak masuk parking plak..boley plak k.mun nak masuk parking bahagian bas..upss...dengan penuh kepakaran,U-turn 180 degree and masuk parking utk keta..sebelah2 je lorong..huhuhu~~~tak abis lagi tragedi parking ni..nak amik tiket..kitorang ingatkan amik tiket trus masuk..cam slalu kat J.J and Wangsa walk..rupa2 tak..kena bayar cash kat bangla jaga tiket 2..almaklumla keta kelisa kan pendek..so,dah terlepas ke depan,kena la undur...tak taw plak tak ley undur coz dia akan kira burn tiket yg mula..bangla 2 pon dah tepok dahi.."ayoo..napa undur miss.."kitorang pon slumber jwb.."mana nak taw..u tak ckp tak ley undur"so,kesimpulannya,kitorang byr double..tp,nasib baik la tak da keta kat blakang..kalo tak,maw nya di hon2..huhuhu~~~

tragedi seterusnya kat bilik karoake..memang sengal gila mamat yg sebelah bilik karok kitorang..memang takda kesedaran sivik betul...uppss..jangan pk bukan2 ok..actually,mamat tu snap gambar kitorang dr bilik dia..may be 1st snap tak jelas..so dia snap ngan flash plak..kuang ajo betul..nak happy2 pon terbantut..taw la sora kitorang sedap..hahahaha~~~tp,aku rasa dorang snap gambar sebab tak pernah dibuat orang nyanyi lagu "apo ko no ea jang"gagagaga~~~aku pon 1st time karok lagu tu..sengal betol rasa..apa2 pon,aku nak nasihatkan kat sapa2 yg nak karok,alert gak ngan persekitaran..bukan semua orang hormat privasi orang lain cam mamat2 gila tu..huhuhuhu~~~

dah penat berkarok,makan time..saja la nak try makan popeye..bukan makan spanish ok..I allergic ngan sayur..gaggagaa~~~ala,macam KFC la..juz nama je popeye...tak taw la apa nasib kitorang,masin ya amat..huhuhu~~~k.ida la paling kesian..dia tak ley mkn makanan masin,kang pening..memang dah pening2 pon..so,conclusinya..memang la 1st and last aku makan popeye kat the mines..try and ERROR..hohoho~~ 

next tragedi paling best..tak ingat park keta kat mana..ada la setengah jam jugak dok naik turun level mencari tempat betul kitorang park keta..hhuhuhu~~~orang lain pon dah pelik gamaknya tgk kitorang turun naik lif,escalator..padahal,ada 1 lif ni,dah ada tulis level utk parking..ado la...sabo je la mak..huhuhu~~~

last tragedi..on the way balik U..kitorang sempat singgah drive-thru McD coz dorang nak beli prosperity burger..kan nak temaph kena gtaw kat mesin..dia tanya la nak order apa?..k.mun pon gtaw la burger prosperit 2 nad bla..bla..bla..pas tu dia tanya ayam ke daging..k.mun dengan slumber ckp"daging sudey..."dia pon ulang balik o ok..burger prosperity daging sudey...klakar gila..aku plak redeem free air coke yg aku dapat time mkn ngan adik2 aku CNY kat queensbay ari 2..time nak amik order kitorang bley plak staff dia lupa coke aku..so,cam kelambatan la sket..ada la plak keta MyVi putih yg kurang adab m'hon2..tak reti2 nak sabar betul..bukan salah kitorang..staff McD tu yg lambat bagi..gpon,MyVi 2 juz order ice-cream sundae je kowt..glabah gila nak cepat2..huhuhuhu~~~

rasanya,ni je la kowt tragedi2 yg aku ingat..walaupon penuh ngan tragedi tapi klakar je bila pk2 balik...juz angin sket ar ngan mamat kat karok tu..yg lain2 happy je..hehehe~~~may be this is 1 of my best outing selepas g kuantan new year ari tu...huhuhu~~so,minggu depan2 ni masa utk mengikat perut coz bajet lari lol...tak terkejar guey..lalalala~~~

No comments:

Post a Comment