Saturday, April 2, 2011

exam

assalam...halu3!!!tengok entry pon dah bley agak benda apa aku nak story..

well,seperti yang dah war2kan sebelom ni,skrang ni minggu exam...so,kena ngan tema la kalo story pasal exam kan..kang story pasal holiday cam tak sesuai plak..kalo sebelom ni aku story sindrom2 yg bakal menjelma b4 exam..

so,sekarang memang ngah demam exam la kan..huhuhu~~~stress???toh sah ckp la...sapa yg senang ati nak exam..gilo!!!aku senang ati bila dah last paper je..and BALIK!!!yeay...lalalala~~~



tp b4 balik,kena berhadapan ngan onak dan duri a.k.a exam ni dulu..huhuhu~~~hmmmm...so, u olls...kali ni aku nak story apa yg aku lalui di minggu2 exam ni...lets check it out!!!

GELAGAT B4 EXAM

1)haruslah study..tak kira la last minute ke awal ke...janji study!!!


2)study sambil makan...itu perkara biasa coz masa itu emas kan...lalallalaa~~~


3)study sampai tertido...hmmm..ni nak menunjukkan kesungguhan berstudy namanya....hahaha~~~(padahal byk tido dari study..ngeh3x)


TIPS UNTUK EXAM

walaupon aku bukan la pelajar cemerlang,gemilang and terbilang...juz nak remind je la antara tips yg kena ikut..remind diri aku jugak!!hehehe~~~

1)siapkan kelengkapan alat tulis..ni sgt penting coz b4 g exam kadang2 ada je la yg terlupa nak bawa..nerves punya pasal...so,prepare awal2..huhuhu~~~


2)jgn meniru...dosa taw!!!tp kalo sp2 yang slalu meniru and tak kena tangkap,syabas aku ucapkan..yg 2 bijak namanya..hahahhaa~~~aku final tak penah la lg..tp midterm and kuiz,ehehehe~~~bkn nak tiru,kwn bg tiru..so terpaksa la...hahahahaa~~~


3)jgn panik!!!coz bahaya kalo gelabah sgt...abes beku ilmu dlm kepala otak...sia2 je baca kalo apa yg kita baca tak keluar...ye tak???cool k...hehehe~~~


and the most important thing...jgn lupa bawa matric card..kang tak pasal2 tak ley masuk dewan..hahaha~~and jgn lupa juga berdoa..usaha saja tak menjamin kejayaan..coz kita kena ingat semua tu pemberian dari-Nya...


apa2 pon gud luck..study smart cam aku...hahhahaha~~~


k,dats all entry untuk kali ni..ni main wat je coz skrang ngah gap exam...so,time untuk bpoya2 telah tiba...hahahaha~~~

p/s:jgn tiru perangai sy ni k...hahahaa~~~

No comments:

Post a Comment