Monday, April 18, 2011

gila youtube???

halu3..entry kali ni nak story pasal video2 di youtube..ada sapa2 yg tak taw youtube tu apa???come on la..kalo taw blogging tp tak taw youtube mustahil beb...mesti something wrong somewhere..kalo ada gak yg tak taw youtube to stand for what..click link ni ok..malas nak copy paste..hohoho~~~



okes..now nak kungsi beberapa pelopor video youtube yg aku pernah layan..antaranya ialah...anwarhadimatluthfi90cikgu shida..korang bley click and komen pasal video 3orang ni...

my comment??hmm..for me,dorang ni kreatif and berani..kenapa kreatif??ye la..contohnya video2 matluthfi90 and anwarhadi ni byk moral value yg bley kita amik..may be bagi dorang juz suka2 nk rakam tp still ada sumthing yg dorang nak sampaikan..dorang ni student lagi..ada plak la masa nak wat video segala..siap upload kat youtube..may be ada yg berpendapat utk cari publisiti..tp bagi aku,hanya dorang yang taw sebab dorang buat suma 2..bagi aku,video2 dorang ni selain ada moral2 valuenya,tak kurang gak kelakar..serius respek la..banyak betul idea2 dorang nak kungsi..dah la youtube ni bley di surf seluruh dunia..gila brann..tabik la..

untuk cikgu shida plak aku respek coz dia sorang perempuan yg berani..tak ramai perempuan yg berani tunjuk muka kat youtube..walaupon juz miming..dah la dia ni keje cikgu..kalo aku,memang tak berani..malu oiii...may be hobi dia..setiap orang ada minat dan alasan sendiri untuk buat sesuatu kan...walaupon hakikatnya kita tak bley nak puaskan hati semua pihak.sekurang-kurangnya dia dapat puaskan hati dia dan tak kaco sapa2 pon kan...cikgu shida ni punya famous sampai masuk harian metro kowt..wahlawei..kalah artis..

apa2 pon,aku suka kalo video2 yg di  upload kat youtube ni yg bertujuan sense of humor or ada moral valuenya..tp aku tak suka la kalo video pelik2 cam video mat rempit segala tu..memang takde pekdah..apa2 pon,teknologi cam youtube ni bagus kalo kita gunakan sewajarnya..yg jadi masalah bila manusia yg terlebih bijak menyalah gunakan teknologi ni utk sumthing yg tak sepatutnya..wallua'lam...

da...adios

No comments:

Post a Comment