Monday, May 30, 2011

Salma juara mentor 5

ahad lepas konsert final mentor 5...keputusan dah taw:-
1.    juara: SALMA
2.   naib juara : SHIHA
3.   tempat ke-3: IQA

kalau tanya pendapat aku,aku setuju sgt2 ngan keputusan juri..bias coz aku minat salma??hehehe~~may be..tapi,hakikatnya,vokal salma memang mantap...lagu 1st and 2nd...memang style abes arr...

tapi aku cam tak puas ati lagu baru salma nyanyi ari 2..supposely sedap..kalo dengar yg video clip kat fb mentor,memang sedap..kalo nak di compare ngan lagu iqa and shiha..may be tak cukup latihan kowt..apa2 pon,aku suka sgt2 salma menang..memang ar takda kaitan ngan aku pon..1sen pon aku tak dapat dr adiah dia menang tu..juz suka ngan suara dia..

memang beruntung erra dpt protege cam salma..apa2 pon,congras salma...

pergghh...menang RM100,00+kereta Chevrolet 

vokal dua2 mantop!!!!

congras!!!jgn lupa diri suda...hehehe~~~


No comments:

Post a Comment