Saturday, October 30, 2010

~~~BUZZER BEAT~~~

 
may be cita ni dah dah lama...aku memang ketinggalan zaman sket..hohohoo~~~walaupon ngah sibok ber'exam'...tapi sempat g layan drama jepon...adohai..gila kan aku ni..ni semua gara2...hehehehe~~~tak sapa2..sendiri yang gatai nak tengok...gpon,cita ni pasal basketballers...so,excited sket ar..hensem tak pelakon2 dia???soalan stereotype bagi gurl2 kan...ntah..aku tak kesah sgt hensem ke tak..yang penting dorang suma cool especially time dorang main basketball...pergh...i'm so impress u know...lalalala~~~ni barisan pelakon2 dia....


lagi satu..yang wat aku tertarik ngan citer ni,semangat dorang...never give up until the end..suma 2 dari title citer ni sendiri "BUZZER BEAT"..yang bermaksud...bola yang di score time buzzer dah b'bunyi...nothing imposibble until time is end(ntah betul ke tak BI aku..sorry la SPM dpt C..hehehe~~~)nak taw sinopsis crita???korang tanya pak cik google la ye...hehheehe~~~k2 time tu study..hohhoho~~~

No comments:

Post a Comment