Sunday, October 10, 2010

FUTSAL

pagi td(101010..tarikh cantik..harus di mention kan...hehehe~~~),aku jd penyokong utk team futsal my x-rum8(saida..walaupon korg tak kenal an..nk gk mention nama dia..haha~~~)...napa juz jd penyokong and tak join skali??..ntah..takda org ajak main..hahaha~~tak da la...last 2week sgt2 hacky packy ngan asgmt,exam,quiz,presentation and segala mak nenek la..so,tak alert pon pasal tournament ni..but,ok gak la jd penyokong je..tak la penat sgt..kalo tak,confirm ponteng class pg isnin ni..hehe~~~erm...my comment pasal team member aku ni ialah dorg sgt best..majoriti memg ada skill main futsal..ada strategy..main dlm team..tak da yg selfish control bola sorg2..(ceh!!!cm pengkritik sukan kan..gagagaa~~~) tp,may be tak de rezeki dorg kowt..dorg juz dpt naib johan..2 pon kalah penalti je 3-2..kalo ada award the best team,aku memg suggest team dorg..ini bkn masalah bias ke apa..tp memg dorg main best sgt...(utk observation compare team girl lain la...)..

tp,actually time dorg main..aku cm teringat zaman2 sek rendah aku..main bola sepak utk sekolah..tipu???ah tak caya sudah...teringin nak aktif cam dulu balik..may be kalo ada rezeki,one day..hehhe~~~

btw,congras team kuantanamoes...caya lah korg sume..5bintang!!!!

No comments:

Post a Comment