Friday, October 8, 2010

recycle bin

terasa lama tak membuang masa and tenaga di sini..tak da crita merapu yg perlu dikongsi but juz nak menulis sumtg yg aku tak pasti menarik@tak utk korg baca...juz read if u want..hehehe~~

1stly nak tanya,apa yang korang fhm dengan benda yg bernama recycle bin????...for me..ianya 1 tong yang digunakan untuk membuang sampah yg bakal digunakan semula..berguna ke tak???of coz la berguna coz tak la berlaku limpahan sampah yg banyak..kenapa tiba2 aku merepek ckp pasal recycle bin???hahhaaa~~~of coz la ada story and sebab musabab an...tak kan aku saja2 nak memenatkan jari jemariku menaip...walaupon hakikatkan ke'bz'an melanda..but rindu meng'update' dis blog melanda..(bosan sebenarnya..hohoho~~~)

cam ni...aku nak relate kan buang sampah ngan meluahkan perasaan...kenapa??bagi korang tak sesuai and tak da relation???whateva....but for me,ada relation nya coz aku terasa diriku umpama sebuah recycle bin...tempat utk org meluahkan,melemparkan and membuangkan segala apa yg dorg rasa..tak kesah la suka,duka or apa2 saja crita...hinakah????tak la...actually,crita2 dorg ni la aku gunakan and recyclekan balik utk diri aku sendiri..how???erm..ntah..kadang2 pengalaman org lain yg tragis,menyebabkan aku lebih berwaspada dlm hidup ni...kadang2,kalo org lain minta pendapat,pengalaman2 yg tersedia ada dlm memori aku ni la yg bakal aku recycle balik..ha...tak ke sgt3 berguna..kn3....nak contoh???erm...paling command aku dengar pasal perasaan la atau lebih specific soal percintaan...aku melalui fasa2 perkenalan kwn2 aku...means,dari tak pernah couple..bibit perkenalan..declare couple...gadoh2...clash...sambung balik..ada yg couple lain...frustated...bahagia...and macam2...sgt unik...walaupon aku tak pernah mengalami but macam bley faham la jugak...bila dorg bahagia,aku tumpang happy..bila dorang gaduh,aku tumpang merasai kestressan...paling tragis,bila dorang sedih,aku pon cam sedih gak...kenapa?...ntah,soalan yg sukar untuk aku jawab...haha~~~

walau apa2 pon..if ada member2 aku baca entry ni..jgn plak salah fhm aku merungut ke apa..tak langsung..malah aku menghargai coz aku mempelajari and menerima sumtg yg aku tak perlu lalui..dats an advantage for me..haha~~~yg penting,'recylce bin' ni sentiasa terbuka utk sebarang 'bahan tak penting' dari anda..unless ianya bley digunakan semula..if rasa cam useless...taw la cam na aku nak lupuskan..hahaa~~~

No comments:

Post a Comment