Friday, March 25, 2011

bersenang-senang dahulu,bersusah-susah kemudian..huhuhu~~~

hi!!!my 2nd entry for today..haha~~mesti rasa macam ada sumthing wrong je ngan tajuk entry..coz, supposely bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian..but,tajuk entry 2 reflek 2 myself..why???ni la padah nye kalo berhora sakan awal2 sem...nak menyesal hujung2 sem ni tak guna dah..apa yg aku sesalkan...meh sini aku citer or buat perbandingan..check it out ya!!!!


hurm..ni la antara perbandingan yg bley buat..ada la sikit info yang aku tokok tambah..well,secukup rasa la kata kan..hahaa~~~apa2 pon,aku harap korang jgn la contohi sikap boros+tak berpikir panjang cam aku ni..ini la kebenaran yg amat sakit utk aku sebarkan..tp takpa..sharing is caring...

k2,kena sambung study..menyesal duit abes takpe coz duit bley cari..menyesal tak study,repeat le jwbnya...wa...nauzubillah...

k2,focus3!!!!janeyh...wassalam...

No comments:

Post a Comment