Sunday, March 6, 2011

~~~sorry~~~

halu readers..entry kali ni may be mode emo sket..huhuhu~~~walaupon my trade mark happy2 slalu..tp hakikatnya kita akan emo gak kengkadang..bukannya apa..kadang2 bengang dengan sikap sesetengah orang yg susah mengakui kesalahan sendiri wlaupon dah terang lagi bersuluh melakukan kesalahan..

susah sgt ke nak ucapkan SORRY!!!!dua harkat je..Soooo....RRRyyyy..thats all...ok fine..aku mengakui la may be susah nak mengakui and sebut perkataan ni..tp,perlu ke salahkan orang lain demi menutup kesalahan sendiri??come on la...be matured please...budak2 pon taw..buat salah mengaku and terima segala kritikan if thats is because of our mistake..tak luak mana pon mengaku salah..EGO???oh man..tolong la..

napa tetiba aku emo cam ni??ntah la..susah gak deal ngan orang2 yang dah besar and mature dari deal ngan budak2..huhuhu~~aku ni bukan jenis suka meng'komplen'..tp terpaksa gak luah kat sini..may be ada yang anggap cam aku ni minah kecoh@cepat sentap@emo..whateva!!!

juz 1 je advice aku kat korang2..if dah buat salah,juz admit it..take it..correct it in the future..dont u olls ever2 blame others in order to make yourself free..thats not the right way guys..aku pon pernah gak taknak mengaku kalah and tak nak ucapkan sorry in the past..tp skrg,aku berdoa sgt aku tak la macam 2..aku cuma ingat 1benda je..once kita buat sumting bad kat orang..tak mustahil orang lain akan buat benda sama kat kita..hukum karma beb...hohoho~~~

that all my opinion for today tragedy..OMG,i'm really out of control..huhuhu~~~sorry for everything(tb2..hehehe~~~)

p/s:minta maaf la kat sesapa yg korang pernah buat salah takut mereka2 ni simpan dendam..bahaya lol..hubungan ngan Allah senang kita jaga coz Allah tu Maha Pemaaf..tp ngan manusia....wa'allualam...peace!!!!

No comments:

Post a Comment