Wednesday, March 9, 2011

perang fb???

morning readers!!!!(2pon kalo korang terbaca pg2 kan..)halu3 u olls....dis entry juz nak kungsi satu citer yang aku caya korang pon pernah alami...sapa ada fb @ twitter??xde!! bagus nya anak mak..lallalaa~~~xpe la kalo korang takde wlaupon cam menipu je bunyinya..tp tak mustahil..k2,proceed citernye nye yer..

kalo celebrati cam fasha sandha pernah perang twitter ngan nora danish...kita2 yang celebriti biasa2(cecece) ni pon mesti pernah ada pengalaman cam 2 gak kan..walaupon takde la sampai kena terjah ngan MELODI..apa yang aku mengarut ni??hmmm...cam ni..korang pernah tak bengang ngan sumbody and then post kat fb??motif??may be juz nak post@ may be gak memg nak fire orang berkenaan..ok ke cam 2??

hmm..for me,tak salah nak luahkan apa je @ nak kungsi apa je kat fb coz that ur walls...that ur accout..punya pasal korang la kan...serupa gak cam blog..suka ati blogger 2 la nak tulis apa kan..juz setiap benda kita buat ada limitation..kalo benda yg kita tulis tu bley undang kemarahan @ memutuskan persahabatan,elakkan ea..aku pon nasihatkan diri aku sendiri gak..aku pon kdg2 tertulis gak sumtg2 yg may be undang sensitif isu..bukan niat nak hentam ke apa..juz nak luahkan rasa ati..tp kalo ada pihak2 tertentu terasa,sorry sesgt..i'm juz an ordinary human..hohoho~~~

so,moral of the story...juz nak minta korang2 yg bijak pandai ni bg opinion..perlu ke fb jd medan perbalahan??kata social network..supposely link kan perhubungan bkn musnahkan..tak gitu??renung2kan dan selamat beramal..adios!!!!

No comments:

Post a Comment