Wednesday, February 8, 2012

secret admirer

assalam..and halu2..

entry kali ni agak kontroversi..tapi bagi aku,sgt lucu...ingat kowt dah tua2 ni dah takda la secret admirer..rupa2nya ada market lagi..agaggaa~~~bukan nak m'poyokan diri..just kind of funny lol..haha~~~serius!!!tak percaya...lagi lucu kalau taw dari kawan kita..adoaii..tak surprise langsung...

but,my answer is..i'm reject it..menolak bukan bmaksud memilih...bukan bmaksud benci..cumanya aku masih ngan prinsip aku..selagi tak ada kerja yg stabil,malas nak pikir lagi..andartu??hurmm...jodoh ketentuan Allah..yes,kita kena berusaha..but for me..this is still not a right time to thing about that..when??i dont know..haha~~~

apa2 pon,bila aku terpikir pasal benda ni,aku tersenyum..tq lah sudi jadi my secret admirer walaupon keputusan aku me'reject' kamu..haha~~~




ps:teringat plak zaman dolu2..admirer ramai..hahaha~~~(perasan)

4 comments:

  1. oh nop my sis...another guy..agaga~~~nanti lah i story bila balik nanti...

    ReplyDelete
  2. oh ya ka? wah wah, nak makan nasik minyak la macam ni. kepakkepakkebumkebum. :p

    ReplyDelete
  3. nasi minyak apa nya..dah reject..haha~~~not ready yet lahh..angpa dulu lahh..i give u olls green light..takpa langkah bendui..agagaga~~~~

    ReplyDelete