Saturday, February 11, 2012

sumpahan berdarah

assalam...

lama tak baca paper..tadi saja gatal2 buka metro online(zaman canggih)..n aku tertarik ngan tajuk Sumpahan Berdarah...ni link dia metro online

komen aku???hurm..kesian..baru umur 16tahun kowt...yang aku peliknya,cam mana dia boleh terjebak ngan selera seks pelik tu...erghh...buat seks time datang bulan..euw..cannot imagine lol(agak 18SX..entry kali ni)..hurm..apa2 pon dik,akak rasa,adik memilih pilihan yang tepat pergi KEWAJA...kalau makin lambat adik dibimbing,mesti lagi parah...takpe dik,setiap orang pernah buat kesalahan dan Allah tu Maha Pengampun...

mari kita sama2 berdoa dia kembali ke pangkal jalan..tapi kan...aku agak takut ngan statement dia

"Saya teringat cerita bahawa dajal dilahirkan hasil hubungan bapa dengan ibunya ketika dalam haid. Terdetik di hati, jika saya mengandung, anak apakah yang akan lahir nanti?” katanya. "

adakah ini tanda2 kita semakin hampir dengan kiamat...hurm..sama2 lah kita insaf...huhuhu~~~

No comments:

Post a Comment