Tuesday, December 13, 2011

ANOTHER WONDERFUL BIRTHDAY PRESENT

assalam and halu2....

semalam....tanggal 12.12.2011(isnin),aku dapat 1lagi hadiah birthday walaupon dah terlewat 2minggu..guess what??haha~~my best buddy belanja p genting..yup genting highland..selama 4thn aku kat bumi gombak ni,semalam adalah kali pertama aku p genting...yippy,my dream comes true..ngee~~~suke3!!!

lagi best,segalanya berjalan dengan lancar..alhamdulillah..korang taw,actually kitorang sampai kat bus stop kul 9 tapi tiket paling awal kul 10.30..so,redho je la..g pon,tak kejar masa pon..but guess what,how lucky we are...ada sister sorang ni ada 3tiket kul 9.30 tapi member dia 2 orang belom sampai..so,kitorang ganti tempat dia..means,tak perlu la tggu sampai 10.30...syukur alhamdullilah..just smile...wink3!!!

sampai kat atas tu dalam 10lebih ar...dah la kedinginan and first time sampai..so,just belasah ja arah tuju..menonong ja ikut orang len...and sampai la kat skyway cabel car..another miracle happen..thanks to Allah..ntah cam na,ada sorang pakcik ni jalan saing ngan kami,then dia ajak kami follow dia..mula2 agak tak percaya..apa masalah pakcik ni ann..siap dia minta tiket kami lg..tapi,rupa2nya dia ada special card yg boleh ikut express lane..means kami tak perlu beratur panjang2 utk naik cabel car..super duper syukur..seriously...huhuhu~~~

dah sampai sana,sangat excited..no more miracle..haha~~~kena b'baris gila lama..ramai orang coz cuti sekolah..but i really appreciated the moment at there..ya la..pucuk di cita ulam mendatang kowt..dah lama teringin nak p genting..sekali,bley p+free plak tu..sangat2 bersyukur and thanks to my beloved fren yueyue..huhuhu~~~

walaupon just dapat main roller coaster,aerospace,buaian pusing,kuda pusing(mcm bdk2) and monorail(pusing 1genting),tapi still seronok sangat..actually,aku tak berapa sihat semalam..selsema..tapi,b'jalan punya pasal..dan2 je sihat..its me.. hahahha~~~ 

btw,thanks you to yue coz sudi belanja and thanks to Allah for all the miracle...sesungguhnya kita merancang tapi hanya Dia yang menentukan..aku taw,may be ada yang akan hentam aku coz dah la p genting,tempat gamble..nak poyo syukur2 segala..what ever!!!!yang penting aku taw sapa aku..aku p just for my own satisfaction i didn't gamble or doing anything wrong..thats all...huhuhu~~~

kl la...now,kena settlekan assignment yg menanti giliran utk diselesaikan...aigoo...malas boley!!!huhuhu~~~

adios...wassalam

No comments:

Post a Comment