Saturday, December 24, 2011

Seoul Garden

salam...halu3!!

hi semua....semalam p dinner kat Seoul Garden Festival City..tempat dia area2 Danau Kota...best sgt!!!ala2 kat korea gitu...student price RM35/person include tax...tax yg mahal..huhu~~~

kat sana makan buffet..makan lah sebanyak mana nak makan..mcm2 ada..ada steamboat and bakar2...bakar2 tu yg best..gila sedap daging bakar..ni 1st time ar aku p sana..actually tak plan pon..aku slalu ja cam tu...tup2 member aku ajak..kebetulan aku baru lepas dpt good news..tangan aku yg jatuh khamis lepas tak da apa2 prob..tak patah@retak..just takle byk gerak lagi..alhamdulillah..

lepas balik dr HKL terus p Festival City..niat nak usha sandle@selipar..tapi,'terlalu' depan Seoul Garden..so,decide nak mkn kat situ..tapi member aku ada class kul 5..jam pukul 4..so,cam rushing..so,decide makan mlm lepas maghrib...(tak sedar diri duit ngah sengkek..tp its okay..duit bley cari..hehehe~~~)

kami p 5 orang..so, makan and amik segala macam...steamboat+bakar2..bakar2 yg best..siap aku makan kambing bakar..padahal aku bukan makan sgt kambing...sampai pening2 dah(darah tinggi ke?hehe)dessert pon byk pilihan..aku mesti la amik aiskrim..sedap3!!!

actually,semalam,the same date and time...aku patutnya join member batch aku p graduation dinner kat Flami Steamboat...tp aku pikir ngan keadaan tgn aku cam tak sesuai nak p..tapi yue bawa p Seoul Garden..so,best lahh..yg lagi penting,Seoul Garden lagi best dari Flami Steamboat..hehehe~~~jgn mara aaa...

k la...masa utk study..nak final lol..huhuhu~~~

wish me luck...wassalm...

No comments:

Post a Comment