Wednesday, December 28, 2011

imbauan entry2 lalu

assalam and halu...

nak exam ni,mula la nak melaghokan diri kat blog lama2..hadoi...cari mood la kunun...takda keje nak wat sampai membaca balik entry2 lepas..korang ingat lagi entry ni sindrom final exam, exam, lagu tema and emotion icon

rupa2 nya banyak gak entry pasal final exam yg aku dah wat..and aku rasa ni final entry aku story pasal final exam sebab ni final year aku..insya allah..aku tak taw nak story apa lagi pasal final exam..my exam schedule just nice...

  • 28dec2011- international marketing
  • 6jan2011-bank marketing and English for occupational purpose
  • 14jan2011- investment analysis
fyi,29dec-2jan balik penang..mencari ketengan sat..hehehe~~~

apa2 pon,aku nak ckp sorry and thanks for everything kwn2...selama setahun setengah di matrik PJ and 4 tahun di UIA Gombak,harap2 ukhuwah yg terbina berkekalan..insya allah...

btw,gud luck kwn2..

wassalam...

No comments:

Post a Comment